Vare sig man är konsument, medarbetare, beslutsfattare eller företagsledare exponeras man ofrånkomligen för hundratals varumärken varje dag.
Tjänster och produkter riktar sig till människor i olika format och medier. I slutändan handlar det om att beröra mottagarens (människans) emotionella och/eller rationella sidor för att en relation med ett varumärke ska inledas (eller vårdas).
Därför vågar vi påstå att i grund och botten är det varumärke och människa som ingår i en relation. Oavsett om det sker inom B2B eller B2C.
Brand Identity & Strategi
Varumärkesidentiteter
Design + Implementering
Research
Strategi + Analys
Naming
Brand guidelines
Magasin/Tidningsdesign
Broschyrer
Årsrapporter
Bokdesign
Digitalt
Webdesign + Utveckling
Presentationer
App + Digital design
User Interface design
Social Media Analys + Strategi
Social Media kampanjer
Social Media account management
Förpackningar
Design + Implementering
Konceptutveckling
Mässor & Display
Design + Implementering
Konceptutveckling
Butikskommunikation
Wayfinding
Utställningar