Tejp

B2B eller B2C? I grund och botten är det varumärke och människa som ingår i en relation. Brands2Humans (B2H).

Vare sig man är konsument, medarbetare, beslutsfattare eller företagsledare exponeras man ofrånkomligen för hundratals varumärken varje dag.

Tjänster och produkter riktar sig till människor i olika format och medier. I slutändan handlar det om att beröra mottagarens (människans) emotionella och/eller rationella sidor för att en relation med ett varumärke ska inledas (eller vårdas).

Därför vågar vi påstå att i grund och botten är det varumärke och människa som ingår i en relation. Oavsett om det sker inom B2B eller B2C.



Brand Identity & Strategi

Varumärkesidentiteter
Design + Implementering
Research
Strategi + Analys
Naming
Brand guidelines

 

Print

Magasin/Tidningsdesign
Broschyrer
Årsrapporter
Bokdesign

 

Digitalt

Webdesign + Utveckling
Presentationer
App + Digital design
User Interface design
Social Media Analys + Strategi
Social Media kampanjer
Social Media account management

 

Förpackningar

Design + Implementering
Konceptutveckling

 

Mässor & Display

Design + Implementering
Konceptutveckling
Butikskommunikation
Wayfinding
Utställningar