Tejp

Process

[ux_slider draggable=”false” arrows=”false” bullets=”false”]

[ux_banner height=”100%” bg=”573″ bg_overlay=”#000000″ bg_pos=”88% 100%”]

[text_box position_x=”50″ position_y=”50″]

En strategisk samarbetspartner.

[/text_box]

[/ux_banner]

[/ux_slider]
[gap height=”45px”]

[gap height=”14px”]

[row style=”large” h_align=”center”]

[col span=”6″ span__sm=”11″ span__md=”5″ margin=”0px 0px -24px 0px”]

En kreativ motor som är mån om kunden.

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”11″ span__md=”5″]

Vi tar oss an varje projekt med passion och engagemang, oavsett uppdrag och uppdragsgivare.
Genom att avsiktligt vara en liten organisation kan vi alltid ha ett personligt, prestigelöst och jordnära samarbete med våra uppdragsgivare. Detta är något som både vi och våra uppdragsgivare värdesätter väldigt högt.

För att komplettera kärnkompetensen har ett noga utvalt och välbeprövat nätverk byggts upp. Det är kvalificerad expertis inom sina avgränsade områden – från tryckerier till webbkreatörer, copywriters och fotografer.

[/col]

[/row]
[row h_align=”center” padding=”0px 0px -10px 0px”]

[col span__sm=”12″ align=”center”]

[ux_banner_grid spacing=”xsmall”]

[col_grid span__sm=”12″]

[ux_banner height=”500px” bg=”575″]

[/ux_banner]

[/col_grid]

[/ux_banner_grid]

[/col]

[/row]
[gap height=”14px”]

[row style=”large” h_align=”center”]

[col span=”6″ span__sm=”11″ span__md=”5″ align=”left”]

Medveten analys före designfasen.

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”11″ span__md=”5″]

Tejp är en strategisk samarbetspartner i själva varumärkesprocessen. För oss kommer analys och affärsstrategi alltid före designfasen. Vi tar oss tiden att förstå vår kunds verksamhet, produkt/tjänst, omvärld och målgrupp.

Arbetet sker alltid i nära samarbete med vår kund och med målgruppen i fokus. Det är långvariga varumärkesrelationer vi vill bygga mellan produkt/tjänst och målgrupp — inte bara en förgänglig visuell attraktion med kort livslängd.

[/col]

[/row]
[row h_align=”center” padding=”0px 0px -10px 0px”]

[col span__sm=”12″ align=”center”]

[ux_banner_grid spacing=”xsmall”]

[col_grid span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_banner height=”500px” bg=”575″]

[/ux_banner]

[/col_grid]
[col_grid span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_banner height=”500px” bg=”576″]

[/ux_banner]

[/col_grid]

[/ux_banner_grid]

[/col]

[/row]
[gap height=”14px”]

[row style=”large” h_align=”center”]

[col span=”6″ span__sm=”11″ span__md=”5″]

Varumärke + mottagare
= relation.

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”11″ span__md=”5″]

Vårt arbete kännetecknas av en aldrig sinande nyfikenhet på det mänskliga beteendet. Varför inleder vi relationer (medvetet/undermedvetet) med specifika varumärken? Vad är det som avgör vad och hur en människa gör alla sina val?

Genom att ständigt ha känselspröten ute tar vi åt oss både fakta och sublima intryck, stort som smått.

[/col]

[/row]
[gap height=”44px”]

[block id=”3031″]